Retourzending en Terugbetaling
Retourzending en Terugbetaling
Kan ik een bestelling annuleren?
Als je van gedachten bent veranderd, kun je de bestelling annuleren voordat deze wordt klaar gemaakt voor verzending naar onze bezorgpartners. Neem contact met ons op en wij zullen je bestelling annuleren en de betaling terugstorten.
Kan ik annuleren na verzending van een bestelling?
Na verzending van een betelling kan je deze weigeren bij levering aan de deur, of binnen 14 dagen na de levering. Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van de ongewenste items regelen wij het retour. Je ontvangt een volledige terugbetaling (minus retour of ophaalkosten zoals hieronder vermeld) nadat het product aan ons is geretourneerd. Let op: Het annuleren na verzending van een bestelling geldt niet voor maatwerk artikelen.
Hoe kan ik mijn artikel retourneren:
Wij zijn dol op onze producten en weten zeker dat ook jij blij zult zijn zodra je artikel geleverd wordt. Als dat niet zo is, kun je het binnen veertien dagen na bezorging terugsturen en krijg je je geld terug. Neem contact met ons op en wij zorgen voor de rest. We betalen het aankoopbedrag van het artikel terug, maar we brengen wel kosten in rekening voor het ophalen van het artikel.
Let op: Het retouneren na verzending geldt niet voor maatwerk artikelen.
Hierin hebben we twee opties:
1 – Thuis op laten halen
Dit geldt voor grotere artikelen in Nederland. Het enige wat je hoeft te doen is een bericht sturen naar onze klantendienst met de reden van je retourzending, en met vermelding van je persoonlijke bestelnummer. Zodra jouw retouraanvraag door onze klantendienst verwerkt is zal onze bezorgpartner contact opnemen om het pakket op te halen.
2 – Zelf wegbrengen bij een afhaalpunt
Pakketten die door PostNL, DHL en DPD bezorgd zijn kun je in Nederland zelf wegbrengen naar een afhaalpunt bij jou in de buurt. Stuur een bericht naar onze klantendienst met de reden van je retourzending, en met vermelding van je persoonlijke bestelnummer. Terugsturen van product kan naar het volgende adres: Ohmstraat 10H, 3861NB te Nijkerk o.v.m. retour Molitli Interieurmakers.
Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie over retourzendingen, terugbetaling en ophaalkosten (indien van toepassing).
Hoeveel kost het om een bestelling te retourneren?
Als je een item moet terugzenden omdat het beschadigd is of omdat we iets verkeerds gedaan hebben, zullen we je de retour- of ophaalkosten niet aanrekenen.
Ben je echter van gedachten veranderd over je bestelling en wens je die daarom te annuleren na verzending, dan zullen we de retourkosten in rekening moeten brengen. Je zult eenmalige retourkosten betalen op het subtotaal van de producten die je terugzendt.
We kunnen je enkel terugbetalen volgens de betaalmethode die je voor de bestelling gebruikte. Heb je een bestelling geannuleerd die nog niet verzonden werd? Dan wordt dat onmiddellijk terugbetaald: het bedrag zal binnen enkele werkdagen tot maximaal vier weken op je rekening staan afhankelijk van je bank en de gekozen betaalmethode. Gaat het om een geretourneerde bestelling? Dan wordt die pas doorgevoerd wanneer de producten terug in ons distributiecentrum zijn aangekomen waar ze op eventuele schade worden gecontroleerd. Lees onze algemene voorwaarden voor meer informatie over terugbetalingen.
De onderstaande tabel geeft een overzicht van de gemiddelde termijn per betaalmethode na ontvangst van de teruggezonden producten in ons depot:
Betaalmethode | Verwerking van de terugbetaling door Molitli Interieurmakers | Termijn waarbinnen het geld op je rekening verschijnt na verwerking van de aanvraag |
Ideal | 5 tot 10 werkdagen | 5 tot 10 werkdagen |